Життєва палітра






  Мої дороги  -  долі талісман,
 Вони для мене стеляться піснями.
 Я ці пісні дарую батьку й мамі,
 Немов найкращий у житті роман





Людська доля, людське життя... Воно, наче безмежний Всесвіт, у якому так багато зірок. І десь серед них є твоя. Ідеш по життєвій дорозі, споглядаючи, чи не потьмяніла, бо ти - учитель, ти - взірець.
 Знову шумлять журавлині ключі 
На видноколі…
Молодість вічну дарує мені
Вчительська доля…
Лист золотавий так щедро до ніг
Стелить тополя….
Ночі недоспані   й радісний зліт –
Вчительська доля…
Радісне свято дитячих очей,
Пошуки вічні…
Вчительська доля дарує мені
Долю величну…
Щедрість  осінню  і вічні жнива, 
Радості й болі.
Крила орлині мені зберегла
Вчительська доля…
 Моє життєве кредо: «Якщо хочеш змінити світ – почни з себе».
    Я знаю як відкрити чудовий світ казок. Я – Вчитель!
Я можу все: співати, танцювати, бути трішечки чарівницею… Я – Вихователь!
Я можу зібрати в родинне дружнє коло шкільної сімї дітей і батьків. Зігрію  їх
своїм серцем і зрозумію кожного. Я – Особистість!
Я завжди намагаюсь підтримати дитячу особистість, її творчий потенціал, її
Прагнення та мрії. Зрозуміти дитячі проблеми та подолати їх. У  своїй роботі я
завжди користуюся правилами особистісно зорієнтованого навчання та
виховання.
                             Я - вчитель, я - особистість.

Я – щасливий вчитель початкових класів. Мені неймовірно поталанило у житті: навколо мене лише ті люди, які дарують мені  відчуття щастя. Це – моя  велика родина, мої вірні друзі, тактовні та  професійні колеги, толерантне керівництво і, звичайно ж, мої учні. Навіть «випадкові» люди, які траплялися на моєму шляху, приносили мені лише позитивний досвід спілкування з ними.
Я – нетиповий вчитель початкових класів, бо не прагну виховувати переможців олімпіад та конкурсів різних рівнів, а хочу прищепити кожному учневі бажання вчитися, отримувати нові знання із задоволенням. Я дуже люблю справу, якою займаюся, не залежно від того, яку фінансову винагороду за це отримую. Найвищою оцінкою моєї роботи є вогник знань в очах малечі та їх щире бажання знову зі мною зустрітися на уроках.
Я – вигадливий вчитель початкових класів. Мої думки зажди зайняті якоюсь ідеєю, яку я прагну реалізувати. При чому шляхи для цього я завжди вибираю нестандартні, вигадливі. Звідси і бажання навчитися роботи щось нове: вишивати, майструвати, малювати, фотографувати, обробляти відео.
Я – не лише вчитель початкових класів, бо ще досі відчуваю себе ученицею, яка постійно прагне дізнатися як найбільше, зробити щось новеньке, перевірити свої знання та вміння, спробувати свої сили  в новому амплуа.
Я  в постійному пошуку. Я весь час вчуся у життя.
Я – сучасний вчитель початкових класів. Я люблю красу вчительської натхненної праці. А творчий пошук - це яскраві хвилини учительського життя. Люблю вдивлятися в очі учнів. Що хочу побачити там ?  Світло, силу , натхнення, порив до прекрасного, жагу до знань  і відкриттів, зацікавленість іншими людьми… Саме діти стають моїми найкращими помічниками , натхненням, джерелом сили й радості.
Ось так я і дві Повелительки,  Творчість і Натхнення, намагаємося сформувати фундамент, на якому в майбутньому молода особистість встановить свій «стержень» освіченості,  інтелектуальності, інтелігентності, патріотизму, глибокої віри в себе і свої сили.


Кожна людина схожа на веселку, сяє різними кольорами, має  cвою палітру. Я – ЖІНКА. Я – МАМА. Я – ДРУЖИНА. А ще світ народжує у мене різні думки, відчуття, мрії.


 Я просто жінка. Грішна і свята,
 Слабка і сильна, сіра і яскрава.
 Я просто жінка, просто жінка я. Та,
 якій потрібно щастя, а не слава.
 Я та, якій гукають просто « Мама…»





  

У кожного є школа на землі,
Яка завжди своїх чекає учнів.
Всі пізнають цю школу звіддаля
Дитячий сміх зі школою співзвучний.
Переді мною очі – парами –
Допитливі, розгублені, сумні.
Є затуманені і є захмарені, а ці всміхаються мені.
Знайти б оте чарівне слово,
Щоб ним серця заполонить.
Що не кажіть, але для цього
На світі варто жить!
        Моя робота – улюблений спосіб пізнання, творчість, спілкування , самовираження. Мої учні – це жителі нового XXI століття. Мої учні – мої однодумці, що довірили мені частку своєї долі. Усім цим мені треба розпорядитися мудро і точно. Як же це складно, цікаво, відповідально, захоплююче вести в життя нове покоління! 
 
Кожен день спілкування з учнями розкриває переді мною секрети, загадки дитячих душ, підносить сюрпризи, змушує вчитися, пізнавати і відкривати нове, дарує неповторну радість спілкування, мобілізує всі душевні і інтелектуальні можливості, стимулює до постійної творчості та самовдосконалення.
Науково-методична тема над якою працюю “Формування творчих компетентностей учнів на уроках літературного читання шляхом впровадження інноваційних технологій”.
М - методично формувати вміння учнів творчо мислити;
Е -  ефективно залучати школярів до читання книг;
Т -  творчо підходити до застосування інноваційних технологій;
А -  активно впроваджувати сучасні підходи до викладання мови та  літератури.    


Кажу собі: я – класний керівник!
І намагаюсь бути справді класним.
І зустрічаю учнів я своїх,
Щоб кожен день їх видався прекрасним.
І хоч усяк буває в школі,
Я – тиха радість,
Я – висока мудрість,
Я – світле сяйво у дитячій долі.  

  У мене незвичайна місія в житті: не лише керувати, направляти, але і виховувати своїх учнів.
 Моє призначення – простежити за становленням дитини, що входить у сучасний світ, виховати людину, здатну гідно зайняти своє місце в житті. Потрібно дійти до кожного учня, створити умови для розвитку індивідуальної особистості, сформувати в кожному потребу до самовираження.


Працюю під девізом: Ми поважаємо – «Ви». Ми розуміємо – «Я». Ми – єдиний клас. Ми – одна сімя!
          У виховній роботі я намагаюся сіяти добрі вчинки, розумні звички і  яскраві характери. Адже вчитель – це довірена особа для дітей. Бо лише йому відомі відповіді учнів на поставлені запитання. Я прагну допомогти дітям розвивати почуття прекрасного і творити. Адже творчість дає людині крила, незалежно від віку.
 
 

Довершити свою палітру,
Дозвольте фіолетовим мені.
Я розповім про плани на майбутнє,
В бурхливому, яскравому житті.

Комментариев нет:

Отправить комментарий