Творча майстерня вчителя


     Другий міжнародний Інтернет-марафон «Досвід успішних реформ естонської й фінської освіти для України. Європейський контекст».  


Реформа освіти — тема, що стосується кожного вчителя. Ми також прагнемо змін, інтеграції українських шкіл у європейську систему. У грудні — експерти з інновацій і керівники навчальних закладів Естонії та Фінляндії провели низку вебінарів, на яких  ми ознайомилися  із практикою впровадження нових методів навчання в реальних школах. Інтернет-марафон запам’ятався дружньою атмосферою та співпрацею. За  три дні у нас склалася справжня спільнота вчителів, які навчаються нового і втілюють зміни вже сьогодні!

      
         Всеукраїнський конкурс «Учитель року»


 1. Інформаційна картка   учасника першого (районного) туру
Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017»  у номінації  «Початкова освіта» (дивитися за посиланням)

2. Анкета учасника першого (районного) туру Всеукраїнського конкурсу
«Учитель року – 2017» у номінації «Початкова освіта»
(дивитися за посиланням)

3. Самоаналіз уроку з літературного читання (позакласного читання). (дивитися за посиланням)


4. Урок позакласного читання у 4-А класі  Тема: Збірки творів для читання . Орієнтовний зміст книжки. ( Збірки В. Сухомлинського «Гаряча квітка», «Бути людиною»). 



 
  


5. Презентація досвіду «Я -  вчитель, я- особистість»
Сл. 1 Людська доля, людське життя... Воно, наче безмежний Всесвіт, у якому так багато зірок. І десь серед них є і моя. Іду по життєвій дорозі, споглядаючи, чи не потьмяніла, бо я - учитель, я – взірець, я – особистість.

Сл. 2  Дорогу я обрала у житті таку,

яку сама обрать хотіла.

І скільки я по цій дорозі йду,

ніколи про свій вибір не жаліла.

І завжди я гордитись буду тим,

що доля саме так у мене склалась.

 Якби ще раз прийшлося обирать,

я б ні хвилини не вагалась.

 

Сл. 3 Дзвінок. Урок. Що принесе він? Задоволення чи розчарування? Найприємніше для людини – досягти бажаного, найприємніше для вчителя – це міцні та якісні знання його учнів, як результат своєї роботи. Я розпочинаю свій урок довжиною в 27 років моєї педагогічної праці. Протягом цих років намагаюся сіяти в душі дітей насіння краси і любові, доброти і людяності, мудрі зернята знань.

Кожного дня на мене дивляться очі моїх учнів. За партами майбутнє України. І в цьому майбутньому жити і мені. І від того, якими стануть ці учні, залежить не тільки життя країни, але моє життя теж. Я сподіваюсь, що в майбутньому мої вихованці зростуть золотим збіжжям нашої країни.

Я розумію, що зараз школа переживає не найкращі часи. Вона відображає і несе в собі всі проблеми нашого суспільства. Але я люблю свою роботу. Моя робота – улюблений спосіб пізнання, творчість, спілкування,  самовираження. Мої учні – це жителі нового XXI століття. Мої учні – мої однодумці, що довірили мені частку своєї долі. Усім цим мені треба розпорядитися мудро і точно.

Сл. 4 Я - щаслива людина. Я – щасливий вчитель початкових класів. Я відчуваю себе важливою частиною системи під назвою «ШКОЛА». Мені неймовірно поталанило у житті: навколо мене лише ті люди, які дарують мені  відчуття щастя. Це – моя  велика родина, мої вірні друзі, тактовні та  професійні колеги, толерантне керівництво і, звичайно ж, мої учні.

Сл. 5 Я – нетиповий вчитель початкових класів, бо прагну виховувати переможців олімпіад та конкурсів різних рівнів, я хочу прищепити кожному учневі бажання вчитися, отримувати нові знання із задоволенням. Найвищою оцінкою моєї роботи є вогник знань в очах малечі та їх щире бажання знову зі мною зустрітися на уроках.

Сл. 6 Я – сучасний вчитель початкових класів. Я люблю красу вчительської натхненної праці. А творчий пошук - це яскраві хвилини учительського життя. Люблю вдивлятися в очі учнів. Що хочу побачити там?  Звичайно - світло, силу , натхнення, порив до прекрасного, жагу до знань  і відкриттів, зацікавленість іншими людьми… Саме діти стають моїми найкращими  помічниками,  натхненням, джерелом сили й радості.

Як відомо: школа була і буде в житті кожного. Для учнів - це набуття знань, а для мене це книга життя, читаючи сторінку за сторінкою, я набираюся безцінного досвіду.
Сл. 7 Я – класовод 4-А класу.
Кажу собі: я – класний керівник!
І намагаюсь бути справді «класним».
І зустрічаю учнів я своїх,
Щоб кожен день їх видався прекрасним.

У мене незвичайна місія в житті: не лише керувати, направляти, але і виховувати своїх учнів. Моє призначення – простежити за становленням дитини, що входить у сучасний світ, виховати людину, здатну гідно зайняти своє місце в житті. Потрібно дійти до кожного учня, створити умови для розвитку індивідуальної особистості, сформувати в кожному потребу до самовираження.
Сл. 8 Працюю під девізом: Ми поважаємо – «Ви». Ми розуміємо – «Я». Ми – єдиний клас. Ми – одна сім’я! У виховній роботі я намагаюся сіяти добрі вчинки, розумні звички і  яскраві характери. Я прагну допомогти дітям розвивати почуття прекрасного і творити. Адже творчість дає людині крила, незалежно від віку.
Сл. 9 Моє педагогічне кредо: «Відкрити в кожній дитині душу творця, дати їй змогу пробудитися і розквітнути».
Сл. 10 Орієнтиром у роботі стали слова В. Сухомлинського:   «Дитина має бути не тільки учнем, а передусім людиною з різноманітними інтересами, запитами, прагненнями». А мета – зробити все можливе, щоб кожна дитина розкрила свої здібності і таланти.
У своїй роботі керуюсь принципом – полюби дитину такою, якою вона є і, водночас, допоможи їй стати кращою. Своє завдання як учителя початкових класів вбачаю у створенні умов для розкриття та розвитку активної творчої особистості молодшого школяра.
  Проголошений в освітньому просторі України принцип варіативності освіти дає змогу навчальний процес будувати на досконаліших стратегіях і технологіях, із застосуванням яких відбувається саморозвиток особистості, забезпечується успіх діяльності вчителя, у центрі навчально-виховного процесу має бути УЧЕНЬ.
Сл. 11 Науково-методична тема над якою працюю «Використання інтерактивних технологій в навчально-виховному процесі з метою формування креативної особистості молодших школярів»
Сл. 12 Методична тема близька мені тому, що працюю над проектом «Загляньте в очі творчому натхненню». Напрям: пошук обдарованих дітей та стимулювання їх до роботи.
Сучасний етап розвитку суспільства характеризується інтенсивним пошуком нового, введенням нових технологій як в навчальний, так і у виховний процес. Наші діти – це квіти в саду суспільного життя. І саме від нас, вчителів, залежить їхнє майбутнє.   
        Навряд чи хтось може сперечатися, що ми живемо в новий час. Це час нових технологій, нових цінностей, нових стосунків, нових швидкостей... А нові умови життя потребують нового мислення, нової культури діяльності. Адже саме зараз вирішального значення для розвитку країни з-поміж інших факторів набуває якість людського потенціалу. Державна національна програма "Освіта" (Україна ХХ1 століття) розглядає першочерговим завданням досягнення високих рівнів освіти, формування високого культурного та інтелектуального рівня особистості, прискореного, випереджувального інноваційного розвитку освіти й науки.
Сл. 13 Чому обрала саме таку науково-методичну тему? Я вважаю, що найефективнішим засобом розвитку творчих здібностей учнів є інтерактивні технології навчання. В чому ж її актуальність?
·        забезпечуються умови для розвитку творчої особистості дитини;
·        сприяє позитивній мотивації учнів до пізнавальної діяльності, потребі в самопізнанні, самореалізації та самовдосконалення;
·        робить можливим оригінальний підхід до побудови структури сучасного уроку;
·        великий відсоток часу учні витрачають на спілкування через Інтернет; знижується   рівень комунікативних навичок, без яких неможлива підготовка особистості до реального життя, формування громадянської позиції, перехід особистості учня, що самоідентифікується, до особистості, яка самореалізується.
Сл. 14 Як відомо, навчально-виховний процес повинен будуватися відповідно до потреб особистості та індивідуальних особливостей дітей, зростання їх самостійної і творчої активності. На розвиток творчих здібностей учнів орієнтуються всі державні та відомчі директивні документи України. Я зверталася до державних документів про освіту, щоб чітко визначити, які стоять завдання переді мною, щоб розв’язати дану проблему:
        Поряд з функціональною підготовкою за роки початкової освіти діти мають набути достатній особистий досвід культури спілкування і співпраці різних видів діяльності, самовираження у творчості (Державний стандарт загальної освіти).
        ... необхідна умова розквіту індивідуальності ... є орієнтація на розвиток творчості – творчої активності, творчого мислення, здібностей до діяльності в нових умовах (Концепція загальної середньої освіти).
        ... розвиток критичного мислення, ... уміння знаходити нові ідеї та критично аналізувати проблеми, брати участь у дебатах, уміння переосмислювати дії та аргументи ... (Концепція громадянського виховання особистості в умовах розвитку української державності).
        Один із пріоритетних напрямків розвитку освіти є: формування у дітей та молоді сучасного світогляду, розвиток творчих здібностей і навичок самостійного наукового пізнання, самоосвіти і самореалізації особистості. (Національна доктрина розвитку освіти).
Отже, впровадження інтерактивних технологій – це шлях до розвитку творчої особистості, до успішної реалізації Державного стандарту загальної освіти.
Сл. 15  В чому ж перспективність обраної мною проблеми?
·        використання інтерактивного навчання дозволяє значно збільшити відсоток засвоєння інформації (до 90%); 
·        навчання орієнтоване, на відміну від традиційного, не тільки на засвоєння знань, але й на розуміння, застосування, аналіз, синтез, оцінювання;
·        головним джерелом мотивації є інтерес самого учня, в результаті чого навчальній діяльності притаманний високий рівень активності. Учитель виступає як рівноправний партнер учнів, виконує організаційні та консультативні функції.
Сл. 16 Теоретичне обґрунтування даної теми: інтерактивне навчання – це навчання побудоване на основі спілкування та взаємодії, що реалізуються і в технологіях, і в методах, і в організаційних формах.
Сл. 17 Урок для мене, це театр,
В якому учні головні герої.
Для них живу, удосконалююсь, творю,
За все це вдячна долі.
Заходжу в клас, і серце б’ється часто.
Я віддаюся праці залюбки.
Моє важке, моє тривожне щастя
Учительське, найбільше з щасть людських!

 Мелодія починається з першої ноти. Саме вона визначає її характер. Початкова школа – своєрідна перша нота шкільного життя.
Сл. 18 Початкова ланкафундамент шкільного навчання, адже саме тут закладається основа для формування особистості майбутнього громадянина. Навчаючи учнів, та розвиваючи в них пізнавальні інтереси всю роботу спрямовуємо у такій послідовності: цікаво → знаю → вмію.
     А для того, щоб учням дійсно було цікаво, щоб вони не втратили інтерес до навчання, намагаємось створювати всі умови для розвитку здібностей, творчого мислення учнів, самовираження їх особистості в різних видах діяльності.  
Я  за вчителя, який вимагає на уроці не просто відтворення знань, а їхнього сприйняття на причинно-наслідковому рівні. За вчителя, який стимулює і організовує розумову діяльність учнів шляхом порівнянь, зіставлень, протиставлень, знаходження аналогій, інших способів розв’язання проблемних ситуацій для успішної реалізації сучасних навчальних програм.
Сл. 19 Переваги інтерактивних методів навчання:
·     у роботі задіяні всі діти класу;
·     учні вчаться працювати у групі (команді);
·     формується доброзичливе ставлення до опонента;
·     кожна дитина має можливість пропонувати свою думку;
·     створюється «ситуація успіху»;
·     за короткий час опановується багато нового матеріалу;
·     формуються навички толерантного спілкування, вміння аргументувати свою точку зору, знаходити альтернативне рішення проблеми.
Саме інтерактивне навчання допомагає мені виконувати ці завдання, оскільки його сутність полягає в тому, що навчальний процес відбувається за умов постійної, активної взаємодії всіх учнів. Інтерактивні технології стимулюють розвиток активності й самостійності.
Сл. 20  Інтерактивні методи надають змогу моїм учням:
·        аналізувати навчальну інформацію, творчо підходити до засвоєння навчального матеріалу;
·        навчитись формувати власну думку, правильно її виражати, доводити свою точку зору, аргументовано дискутувати;
·        навчитись слухати інших, поважати альтернативну думку;
·        моделювати різні соціальні ситуації, збагачувати власний соціальний досвід через включення в різні життєві ситуації й переживати їх;
·        вчитися будувати конструктивні відносини в групі, визначати своє місце в ній, уникати конфліктів, розв’язувати їх, шукати компроміси, прагнути до діалогу;
·        знаходити спільне вирішення проблеми.
Сл. 21  Практична значущість даної теми? Найважливішим завданням школи є навчити дитину мислити, адже більшість проблем, що виникають в житті не можуть однозначно і просто вирішуватися. Завдання та діяльність учнів мають бути сплановані так, щоб процес навчання був спрямований на зміни у рівнях розумової діяльності. Важливо формувати не просто мислення, а навички мислення високого рівня: аналіз, синтез, оцінювання. Інтерактивні методи дають змогу створювати навчальне середовище, в якому теорія і практика засвоюються одночасно, а це надає змогу учням розвивати світогляд, формувати характер, логічне мислення, зв’язне мовлення; формувати критичне мислення; виявляти і реалізувати індивідуальні можливості. При цьому навчально-виховний процес організовується так, що учні шукають зв'язок між новими та вже отриманими знаннями; приймають альтернативні рішення, мають змогу зробити «відкриття», формують свої власні ідеї та думки за допомогою різноманітних засобів; навчаються співробітництву.
У своїй роботі впроваджую інноваційні технології, поєдную групові та індивідуальні форми роботи.
Сл. 22 Впроваджую інтерактивні технології  за таким планом: 
І етап. (1-2 класи) – спілкування і співпраця:
1.     Організація навчального співробітництва.
2.     Заохочування дітей до спілкування через гру.
3.     Використання діалогів.
4.     Робота в парах.
5.     Введення загальногрупового обговорення.
На І етапі використовую сюжетно-рольові ігри, які базуються на діалогічному мовленні і розвивають комунікативну і творчу компетентності: «Магазин», «Розмова по телефону», «Інтерв’ю», інсценування.
На початку уроку я використовую вправи для емоційного налаштування учнів такі, як: «аутотренінг», «комплімент», «зрозумій мене», «ланцюжок добрих справ», «долоньки», «подаруй усмішку», «творче натхнення». Такі інтерактивні вправи сприяють міжособистісним стосункам, дають можливість дитині заглибитись у свій внутрішній світ. А мені ефективно розпочати і провести урок.
Інтерактивну технологію «Мікрофон» застосовую під час проведення підсумку уроку.
Широко використовую роботу в парах на уроках навчання грамоти  і математики: робота зі складовою таблицею, „Конкурс красунь”, „Засели будиночок”, робота із тлумачним словничком та інші.
Сл. 23 ІІ етап (3-4 класи) – розвиток позитивного ставлення до спільної  діяльності:
     1. Використання пошукової діяльності і проблемних ситуацій на
         уроках.
     2. Розв'язування пізнавальних завдань у групах постійного чи
         змінного складу.
     3. Організація роботи учнів “Навчаючись – вчу іншого”.
     4. Застосування варіантів кооперативного навчання.
Сл. 24 На ІІ етапі використовую групову роботу для спільного проекту або пошуку інформації.  Творчій роботі учнів у групах сприяють такі методи і методики інтерактивного навчання:
 - «Мозкова атака» ( є прекрасним методом для використання досвіду учнів з метою розв’язання проблем та розробки ідеї ).
- «Кубування» ( є методом навчання, який полегшує розгляд різних сторін теми: описання, порівняння, встановлення асоціації, аналіз, аргументація ).
- «Асоціативний кущ» ( універсальний метод, може бути використаний на всіх етапах уроку під час вивчення будь-якого предмету. Спонукає думати вільно та відкрито стосовно певної теми ).
Сл. 25 - «Передбачення» ( метод стимулює розвиток критичного мислення; дозволяє синтезувати думку, аналізувати інформацію, давати оцінку та зіставляти свої уявлення з розвитком подій ).
 - «Дискусія» ( метод дає нагоду виявити різні позиції з певної проблеми або з суперечливого питання; сприяє розвитку мовленнєвої компетенції. Учні вчаться висловлювати та аргументувати власну думку. Фрази, що найчастіше
вживаються: «Я думаю», «Я вважаю», «На мою думку», «Я згоден, але…», «Я не згоден, тому що…» ).
- «Мозаїка» ( метод, що дозволяє учням працювати  разом, щоб вивчити значну кількість інформації за короткий проміжок часу, а також заохочує учнів допомагати одне одному вчитися навчаючи. Кожен учень самостійно опрацьовує свою частину матеріалу і знайомить з нею свою групу. За допомогою товаришів дитина сприймає тему в цілому ).
Сл. 26 - Метод Едварде де Боно «Шість капелюхів що мислять» - це простий і практичний спосіб розділення процесу мислення на шість різних режимів, кожен з яких представлений метаморфічним капелюхом певного кольору. Ми можемо навчитися оперувати різними аспектами нашого мислення по черзі. Потім зібрати ці аспекти разом і дістати «різнокольорове» мислення».
         Білий – пригадати особисті знання.
         Червоний – ставлення до події, її учасників.
         Чорний – вказівка на негативні сторони.
         Жовтий – позитивні сторони явища, події.
         Зелений – творчість, пропозиції.
         Синій – підбиття підсумків, коментарі.

Завдання для членів журі: тема «Як знайти друга»
          Білий – Що таке дружба? (Дружба —- взаємовідносини між людьми, засновані на довірі, щирості, взаємних симпатіях, спільних інтересах і захопленнях.)
         Червоний – Представити свого друга.(Знайомтесь. Це мій друг Артем. Він дуже гарно співає.)
         Чорний – Що може завадити дружбі?(егоїзм, зрада, недовіра, заздрість)
         Жовтий –Що допомагає у дружбі?(взаєморозуміння, підтримка, довіра, відповідальність)
         Зелений – Подумайте про людину, з якою ви хочете подружитися. Складіть список того, що ви цінуєте в ній.(відповідальність, сумління, довіра)
         Синій –Висновки. Назвати правила дружніх стосунків.(Щоб мати гарних друзів, треба самому вміти бути хорошим другом. Правила: ніколи не ображати своїх друзів;  не бути егоїстом у дружбі; ділитися з друзями тим, що маєш)

Сл. 27  - Метод «Декоративна лінгвістика»
·        заохочує дітей до творчості;
·        допомагає виявити емоції при використанні певного лінгвістичного завдання;
·        дитина відчуває себе успішною.
 - Стратегія розвитку критичного мислення «РОФТ», назва якої розшифровується як  роль, аудиторія, формат, тема. Основне завдання учня в рамках цієї діяльності - висловити, описати та розповісти основні міркування на задану тему з точки зору певного обраного персонажа, вживаючись у роль. При цьому учень має врахувати особливості аудиторії, до якої він звертається та обрати потрібний формат тексту.                   
 Сл.28 Результативність досвіду: використання сучасних інтерактивних технологій дозволяє мені реально здійснювати до навчання, сприяє створенню умов для отримання інформації, підвищує рівень засвоєння програмового матеріалу учнями з різним рівнем підготовки, розвиває творчі здібності учнів і вносить новизну в навчання. Підвищився інтерес до вивчення предметів, збільшилася кількість учнів, що бажають взяти участь у різних конкурсах та змаганнях, підвищився  рівень навченості.
      Якщо сьогодні вже можна говорити про здобутки і досягнення на вчительській ниві, то це тільки завдяки тому, що від першого дня роботи в школі і до сьогоднішнього дня, враховуючи рекомендації методик, я стараюсь оцінювати подачу будь-якого матеріалу з позиції учня. Таким чином народжуються уроки, на яких дітям працювати легко. Бо всі структурні компоненти підпорядковані віковим особливостям: фізична спроможність, мовленнєвий розвиток, прагнення отримувати нові знання.
Я як педагог прагну досягти в житті простого дива – сіяти талант і творити добро. Я намагаюся привести сучасних учнів до вогнища їхніх талантів, бо вірю, що кожен талановитий по-своєму.
Сл. 16-21 Галерея дитячих злетів                               

Сл. 22-25  Творчість вчителя – запорука успіхів учнів.
                                                      
Сл. 26 Порівнюючи результати 2 і 3 класу із моніторингу якості навчальних досягнень учнів видно, що діти підтверджують свої знання.
2 клас: «високий рівень» - 1 учень; «достатній рівень» - 13 учнів; середній рівень» - 7 учнів; «початковий рівень» - 1 учень.
3 клас: «високий рівень» - 2 учні; «достатній рівень» - 12 учнів; середній рівень» - 7 учнів; «початковий рівень» - 1 учень.

Сл. 27-32 Мої учні уміють самостійно здобувати знання, люблять читати і грамотно висловлюють свою думку. Вони комунікабельні та впевнені у собі. Про це свідчать зайняті призові місця:
·               I і ІII місце у І і ІІ етапах Міжнародного конкурсу знавців української мови  імені Петра Яцика  (2015 рік);
·        У районному конкурсі ораторського мистецтва ( лютий 2016 р.) «Заговори, щоб я тебе побачив» Дудіна Софія стала призером конкурсу - (3 місце);
·        17 березня 2016 року відбувся Міжнародний математичний конкурс «КЕНГУРУ». Учні мого класу приймали  активну участь у цьому конкурсі. Призерами конкурсу стали 8 учнів класу (добрий результат)
·        Всеукраїнська українознавча гра «Соняшник». Диплом переможця на шкільному рівні за перемогу у Всеукраїнській грі «Соняшник» - 2016 отримали: Хащук Дмитро та Нестеренко Софія. Диплом II ступеня Регіонального рівня за перемогу у Всеукраїнській грі «Соняшник» - 2016 отримав Сьомченко Дмитро.
·        Мої учні є активними учасниками проекту «Вчимося жити разом». В рамках цього проекту учні 4-А класу  працюють під девізом:  «Ми всі -  одна сім’я , єдина ми родина. Мільйони різних «Я», а разом -  Україна».
·        Учні класу взяли  активну  участь у Міжнародному дистанційному конкурсі з інформаційних технологій  «Олімпіс 2016 - Осіння сесія». Дипломів I ступеня – 3, II ступеня 4, III ступеня – 5, нагороджені грамотами – 11 учнів.
Сл. 33-45 В моїй педагогічній практиці є немало знахідок, які ефективні в роботі з учнями початкових класів.
·              Створила блог «Дивосвіт знань». Це віртуальний простір вчителя і учнів.   Використовується блог як:  інтерактивні технології навчання;  засіб рефлексії; середовище індивідуального професійного розвитку.
·              Досвідом своєї роботи я ділюся  на сторінках журналів:   «Розкажіть онуку», «Учительський журнал», «Відкритий урок».
·              Приймала участь у обласному заході “Рік взаємодії освітнього закладу з сімєю.” (Розробила проект “Школа – Дитина – Родина”, мультимедійну презентацію “Сім кольорів щастя” та виховний захід.
·              Приймала участь II у Всеукраїнському конкурсі “Творчий вчитель – обдарований учень” при Національній Академії педагогічних наук України, Інститут обдарованої дитини.
·              У 2016 році пройшла навчання з методики викладання тренінгового  курсу «Вчимося жити разом» у початковій школі на засадах розвитку життєвих навичок за підтримки Європейського Союзу і Представництва Дитячого фонду  ООН (ЮНІСЕФ).
·              Розроблені  мультимедійні презентації, розробки уроків, позакласні заходи.
        Публікації  цих матеріалів на сайтах : «Урок», «Шкільний світ», «Шкільна стежинка», «Перша сходинка школяра», «Шкільне життя».
·              У 2015-2016 роках брала участь у вебінарах  видавничої групи «Основа» консалтингового центру «Перспектива» з теми «Вільне виховання і дитиноцентрована педагогіка: міжнародний досвід» та «Шляхи підвищення якості шкільного уроку в нових умовах».
·              Пройшла курси програми «Intel. Навчання для майбутнього»  та    «Курсу Microsoft із цифрових технологій».
·              Нагороджена грамотами районного відділу освіти та Преображенською сільською радою.
Сл. 46 Висновки:
                     Творча праця учнів на уроці сприяє свідомому і   міцному засвоєнню вивченого матеріалу.
                      Розвиток інтелектуально-творчих задатків є перспективним у плані формування сфери інтелектуальної власності школярів.
                      Кожен вчитель має створювати умови для особистісного зростання учнів, яке виявляється у підвищенні їхньої пізнавальної і соціальної активності, вмінні самостійно і критично мислити, здійснювати вибір, відповідати за нього, вміти позитивно і гуманно вирішувати конфліктні ситуації, поважати думку інших.
Сл. 47 Успішний учитель тоді, коли у його роботі поєднується навчальна діяльність, сучасні інтерактивні технології і активна життєва позиція.
      Я не  зупиняюся на досягнутому, намагаюся  бути  мотиватором,  ініціатором,  щоб  надихати і створювати бренд сучасної   школи  КЗ «НВК «Основа» Преображенської сільської ради, яку вирізнятиме цілеспрямованість, демократичність, орієнтація на неперервний розвиток, відкритість для нововведень і їх запровадження  в  педагогічну практику.  Я вірю, що мої найкращі уроки ще попереду. І продовжувати їх буде саме життя.
Ось так я і дві мої Повелительки: Творчість і Натхнення, намагаємося сформувати фундамент, на якому в майбутньому молода особистість встановить свій «стержень» освіченості,  інтелектуальності, інтелігентності, патріотизму, глибокої віри в себе і свої сили.
Ми зобовязані враховувати думку дітей і дивитися на них, як на творчих громадян, здатних надати допомогу у побудові кращого майбутнього для всіх. І чим більше в нашій країні буде творців, тим більше у нас буде щасливих людей, тим швидше  кращим і багатшим стане наше суспільство.
Глибока віра в нерозкриті необмежені творчі можливості дитини повинна бути постійним маяком у житті і батьків і вчителя. І нехай цей маяк, як Прометеїв вогонь, освітлює весь шлях щирого спілкування з дітьми.
      Нехай робота приносить Вам тільки радісні емоції. Хочу побажати всім вчителям мати мудрість, бачити щастя і розум, велич своїх вихованців. Я вірю, що талант і щастя будуть вірними супутниками у   вашому житті, а чарівна музика дитинства звучатиме у вашому серці назавжди!
  Сл. 47 Хай не міліє знань ясна криниця,
  Хай засівають ниву сіячі
  Розумним, добрим, вічним, променистим!
  В руках у нас майбутнього ключі.







 





Комментариев нет:

Отправить комментарий