Педагогічний портрет




                                  
Учительською стежкою іду…
Немов зірки, дитячі очі сяють.
Як хочеться їм дати новизну,
Відкрити світ, якого ще не знають…
Навчити вірі, проб і помилок.
Щоб всі вони назавжди зрозуміли.
Що кожен день і кожен їх урок
То є майбутнє наше і надія!
 Я – вчитель




«Твори  добро»,  -  душа  моя  благала.  
 «Запалюй  світло»,  -  радили  батьки.  
Я  нелегкий  для  себе  шлях  обрала,
Щоб  нести  світло  і  добро  через  віки.
Я  щиро  вірю  у  мистецтво  слова,
Я  намагаюсь  в  душу  зазирнуть,
Навчити  бачити  прекрасне  і  чудове
І  правильно  обрать  майбутню  путь.
Дітей  я  прагну  научити  жити,
Іти  за  покликом  палких  сердець,
Красу  і  відчувати,  і  творити,
І  інших  чути,  й  слухати  себе.
Нехай  я  крапля  у  освітнім  морі,
Нехай  зірок  з  небес  не  дістаю,
Знання  мої  не  стліють  у  коморі  –
Я  їх  сучасним  дітям  роздаю.

                                       Мій девіз:  

В кого яка доля,  а моя - прекрасна.
   У своїм натхненні я знаходжу щастя.
Молодість і сила,  у майбутнє віра; 
Виростають крила  і зліта надія.
    Труд педагогічний і любов до школи -
      Не дадуть спинитись творчості ніколи.




Мудрість вчителя:

Покликання наше – навчати.
На крилах дітей піднімати,
Бо вчитель – це скульптор душі.
Він ласкою мусить зігріти,
Добром напоїти серця,
І вірно, безмежно любити.
Ось вчительська мудрість уся!







Учительське щастя - не чекати подяки від дітей і лаврового вінка від колег. Працювати за безцінну платню – любов дітей. Бачити, що у своїх учнів, таких різних і таких безпорадних, ти виростив крила! Ось що є мрією, до якої так довго ідеш. Коли ти можеш не хвилюватися: твої пташенята долетять до своєї мети.



                                                            Педагогічне есе



                        “Учитель – людина, яка може робити важкі речі легкими”

                                                                                 Ральф Волдо Емерсон

     У кожної людини на певному етапі життя виникає питання “Ким бути?” Ще в шкільному віці я знала відповідь, що моє покликання – вчити дітей. Підручники, зошити, пустотливі учні, веселі дзвінки, зустріч з батьками, цікаві уроки, важкі контрольні роботи все це – моя улюблена робота.          
 Я – Вчитель! Щодня, приходячи  до школи, ми бачимо допитливі і життєрадісні очі учнів. Спілкування з дітьми дає мені силу і радість життя. Моя робота – улюблений спосіб пізнання, творчість, спілкування , самовираження. Мої учні – мої однодумці, що довірили мені частку своєї долі. Мої учні – це жителі нового XXI століття. Усім цим мені треба розпорядитися мудро і точно. Як же це складно, цікаво, відповідально, захоплююче вести в життя нове покоління!

     Сьогодні, упевнено ступаючи на дорогу педагогічного пошуку, розумію, що у моїй професії змінюється багато чого. Підручники стають електронними, з’являються інтерактивні дошки, складні програми самостійно роблять математичні розрахунки, допомагаючи учням, випускні іспити замінило незалежне тестування.

     Але я – Учитель – це незмінно. А це означає, що в XXI столітті мене будуть оцінювати за щасливі очі моїх учнів під час уроків, за те, що кожного ранку мої діти з радістю йдуть до школи. Адже професія вчителя вічна, її ніхто не може замінити. Саме вчитель сіє те зернятко знань в дитину, яка в майбутньому стане Людиною.

     Кожен вчитель шукає сьогодні такі стежки до душі дитини, щоб завоювати в них довіру і виявляти інтерес до самого процесу оволодіння знаннями і виховання у собі найкращих людських рис.

     Кожна дитина — це маленький всесвіт, і, правильно дібравши ключик, можна виховати особистість. А найбільшою нагородою для вчителя є досягнення його учнів, їх життя, і відчуття того, що ти допоміг становленню ЛЮДИНИ. Це прекрасно, коли вчитель може бути порадником, провідником і володарем скарбниці знань.

     Будучи вчителем, я щаслива, тому що у мене є можливість знову і знову пізнавати світ. Я щаслива, тому що я віддаю тепло своєї душі. Я щаслива, бо бачу результати своєї праці. Хтось із моїх учнів стане відомим філологом, хтось, подорожуючи по світу, буде дивувати оточуючих чудовим розмовним англійським, хтось буде хорошим батьком чи матір'ю, а хтось стане просто доброю людиною. І дуже сподіваюся: серед них будуть і вчителі, які дадуть можливість відчути ще багатьом учням радість польоту і пізнання життя.

      Я – Учитель і я цим пишаюсь.

      Нехай робота приносить Вам тільки радісні емоції. Хочу побажати всім вчителям мати мудрість, бачити щастя і розум, велич своїх вихованців.




                         Вчитель початкових класів   Густ Вікторія Анатоліївна
                             


      


У кожного є доля, є талант,
 І кожен має в серці Божу іскру.
 Я прагну у житті творить талант,
Плекати долю доброчесну, чисту!

 

 Рецепт щастя  педагогам від Ш. Амонашвілі
Візьміть чашу терпіння, налийте туди повне серце любові, вкиньте дві пригорщі щедрості, хлюпніть гумору, посипте добром і додайте якомога більше віри - і все те добре перемішайте. Потім намажте на шматок відпущеного Вам життя і пропонуйте всім, кого зустрінете на своєму шляху.
                                                    

Хай не міліє знань ясна криниця,

  Хай засівають ниву сіячі

   Розумним, добрим, вічним,   променистим!

  В руках у нас майбутнього ключі.


                                                 Рецепт приготування хорошого уроку
Візьміть дюжину найкращих емоцій. Ретельно відберіть тільки ті, що позбавлені  розчарувань, злопам'ятності та злості. Після того, як ви відібрали ці дванадцять емоцій, розділіть їх на п'ять (або шість чи  сім) уроків, які вам доводиться проводити кожного вашого робочого дня. 
 Додайте до кожного свого уроку:
12 порцій мудрості,
11 порцій терпіння,
10 порцій хоробрості,
9 порцій працездатності,
8 порцій оптимізму,
7 порцій відданості своїй справі,
6 порцій вільнодумства,
5 порцій доброти,
4 порції відпочинку й турботи про 
здоров'я,
3 порції гумору,
2 порції такту,
1 порцію віри в кожного свого учня.
Для того, щоб додати гостроти та насолоди вашому уроку, додайте до нього ложечку гарного настрою, скибку нерозсудливості, за смаком розваги,
обов'язково додайте гри й рясно посипте все гарним добрим гумором.
А тепер налийте любов до дітей і збийте все енергійними  рухами, не допускаючи застою. Поставте вашу страву на вогонь дитячих сердець. Прикрасьте свою страву посмішками, родзинками та гілочками радості. Перед подачею учням  урок сервірується спокоєм, самовідданістю та професіоналізмом учителя. Чітко додержуйтесь цього рецепту,  у точності дотримуючись інгредієнтів
страви при підготовці кожного свого уроку.
Приємного вам апетиту, шановні колеги! 
Апетиту до вчительської праці та творчості!



 Знаходьте час для роботи. Це – запорука успіху!

Знаходьте час для роздумів. Це - джерело сили!


Знаходьте час для гри. Це – секрет молодості!


Знаходьте час для читання. Це – основа знань!


Знаходьте час для дружби. Це – умова щастя!


Знаходьте час для мрії. Це – шлях до зірок!


     Знаходьте час для любові. Це - істинна радість життя!


Знаходьте час для веселощів. Це – музика душі!

                                              





                                          Мудрі думки
Інноваційна діяльність - це гарно організована,
 раціональна і систематична робота               
                                                                                 П. Друкер



Творчість - це  не розкіш для обраних, а загальна 
біологічна потреба, інколи не усвідомлена нами

Г. Іванов
Завдання школи - на­вчити жити. Ми повинні 
ви­ховати Людину, здатну ство­рити своє особисте 
життя.           П.Блонський

Дитина - це явище в нашо­му житті, а не випадковість.
Ш. Амонашвілі


Даруй себе дітям! Будь терп­лячим і будь готовим 
до зустрічі з ними в дитинстві.                         
Ш. Амо­нашвілі

Успіх приходить до того, хто робить те, що 
найбільше любить.

М.Форбс


10 комментариев:

  1. Далекоглядна, відповідальна, терпляча, вимоглива,лагідна і сувора водночас,Вікторія Анатоліівна дарує тепло своєі душі людям. Здається, сама доля благословляє іі великою щедрістю душі, яка сяє і примножується з роками золотом мудрості,таланту і відданості освітянскій справі.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую, Ваші теплі слова додадуть мені впевненості.

      Удалить
  2. Вікторія Анатоліївна-відверта,відкрита для всіх людина,яка завжди вислухає,допоможе,дасть пораду і завжди кудись поспішає,бо попереду ще багато творчих,цікавих справ.Саме такою знають її діти і батьки нашого закладу.

    ОтветитьУдалить
  3. Вчителями не стають, ними народжуються. Вікторія Анатоліївна – творча особистість, людина віддана своїй справі. Кожен її урок – це невеличка перемога на дорозі до пізнання !

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую. Працюю заради світлого майбутнього своїх учнів.

      Удалить
  4. Нам поталанило, що наших діток вчить Вікторія Анатоліївна. Щедра добрим словом, привітна душевним теплом, вимоглива, розсудливою мудрістю. Вона вчить наших діток так, що у їх душах бритинять у відповідь струни цікавості і ні на мить не засинає їх допитливість.
    Дякуємо Вам за це!!!

    ОтветитьУдалить
  5. Дякую! У нас, вчителів, велика місія на Землі - навчати, наповнювати сенсом життя підростаюче покоління, запалювати іскорки в допитливих оченятах моїх учнів.

    ОтветитьУдалить
  6. Є люди, спілкування з якими приносить особливу радість, бо вони багаті душею, бо очі світяться добротою. Є вчителі, які головною запорукою міцних знань вважають вимогливість. А ця вимогливість зігріта любов’ю до дітей. Саме такою є Вікторія Анатоліївна – вчитель за фахом і покликанням!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую за підтримку! Старатимусь виправдати всі Ваші сподівання.

      Удалить