вторник, 29 января 2019 г.


Турбота про дітей, їх щастя та здоров’я, благополуччя завжди була і буде головною турботою дорослого. Фундамент здоров’я, фізичного та психічного, закладається саме в дитинстві. Здоров’я дитини, формування характеру, виховання в нього корисних навичок та вмінь — найважливіші задачі, які стоять перед сучасними педагогами. Одним із пріоритетних напрямів реформування виховання учнів, є забезпечення повноцінного фізичного розвитку дітей, охорона та зміцнення їхнього здоров’я. Кажуть, що людина — коваль свого щастя, а значить вона повинна бути ковалем свого здоров’я. Одне з важливих завдань сучасної школи – виховати фізично, морально, соціально, духовно здорову людину. Справедливими є слова: "Гроші втратив - нічого не втратив, час втратив – багато втратив, здоров'я втратив - все втратив". Саме тому у 2-А класі був проведений позакласний захід, урок-гра «Подорож у країну Здоров'я». Під час заняття було проведено різні ігри: «Так чи ні», Додай слово», «Склади кошик», «Приготуй смачну страву», складено асоціативні кущі до слів «вітаміни», «здоровя». Працюючи у групах діти складали  прислів’я про здоровя. Також діти переглянули відео «Здоровя і харчування», фотографії на обрану тематику. Учні побували на станціях «Вітамінна», «Спортивна», «Гігієнічна», інсценували вірш «Ми корисні для людини». Отже, діти змогли переконатися, що здоров'я – дійсно основна цінність людини, воно знаходиться в їхніх руках. «Своїми руками» ми зможемо забезпечити активне, повноцінне, насичене здоровям життя.





Комментариев нет:

Отправить комментарий