Проект "Вчимося жити разом"


Ресурсні портали проекту "Вчимося жити разом":

  ·        Портал  превентивної освіти 

 ·    Дитячий фонд «Здоров’я  через освіту»  

·        Слова  допомагають

З 31 травня по 2 червня  у Токмацькій загальноосвітній школі І-ІІІступенів № 1 Запорізької області проходили триденні тренінги з методики викладання тренінгового курсу «Вчимося жити разом» для учителів початкової школи. Вразила методика і послідовність подачі матеріалу, актуальність теми, зворотній зв'язок з аудиторією. Все поєдналося для кращого засвоєння інформації. Усі матеріали тренінгу актуальні і сьогодні. Мені, як початківцю, отримані знання будуть слугувати надійним фундаментом у роботі. Всі учасники отримали не лише необхідні знання та вміння, але й нові враження, досвід. А головне - знайшли однодумців, які з вересня впроваджуватимуть такий необхідний та цікавий проект у своїх школах!  

10 вересня 2016 р.

  Наш заклад почав роботу над проектом «Вчимося  жити разом». Програма проекту є комплексною і передбачає допомогу дитині на рівні сім’ї, громади.  Головне наше завдання полягає в тому, щоб досягти позитивних змін у знаннях, ставленнях, намірах, уміннях і навичках, сприяти для розбудови миру.

В рамках цього проекту учні 4-А класу будуть працювати під девізом: «Ми всі -  одна сім’я , єдина ми родина. Мільйони різних «Я», а разом -  Україна».
Завдяки викладанню предмета «Основи здоров’я», з використанням сучасних педагогічних технологій ми прагнемо досягти таких результатів:
  • Подарувати учням особливий час і місце в школі;
  • Допомогти учням відчути єднання з групою;
  • Навчити дітей протистояти негативному соціальному тиску;
  • Дати дітям «точку опори»;
  • Навчити дітей приймати рішення і діяти з позиції здорового глузду;
  • Навчити дітей керувати стресами.
Я впевнена, що мої учні завдяки проекту «Вчимося жити разом» навчаться бути відповідальними, самостійними і незалежними, усвідомлять сенс і цінність життя.

 

26 вересня2016 р. 

 У 4 -А класі 26 вересня пройшло тренінгові заняття з теми «Як знайти друга»

Цікаво пройшла робота в парах «Знайомство» (тренінг навичок представлення друзів).
Учні класу зробили такий висновок: «Уміння представляти друзів допоможе їм комфортніше почуватися у незнайомій компанії».
 Велику зацікавленість  та активність діти проявили при  роботі в групах (проаналізували, що сприяє і заважає дружбі, сформулювали правила дружби)
 Зробили такі висновки:
         Щоб мати хороших друзів, намагайся сам бути хорошим другом.
         Постарайся не ображати своїх друзів, допомагати їм, ділитися усім, що маєш.
         Щоб зберегти дружбу чи знайти нового друга, покажи людині, що вона є для тебе особливою, важливою і цікавою.
Досягли таких результатів навчання:
  • навчилися розпізнавати, що допомагає у дружбі, а що може їй зашкодити;
  •  називали  правила дружніх стосунків; 
  • демонстрували  уміння представляти своїх друзів. 

 31  жовтня 2016 рік  


      У 4-А класі 31 жовтня пройшло тренінгові заняття з теми «Як відстояти себе». Результати навчання: -  учні наводять приклади позитивного і негативного впливу однолітків; -   розказують, як можна відстояти власну думку; -  називають способи протистояння насиллю у своєму середовищі; -  демонструють уміння казати "НІ" на пропозиції однолітків.
 

Висновок: Друзі завжди впливають один на одного. Здебільшого цей вплив позитивний, та іноді друзі підмовляють на погані вчинки. Не можна дозволяти одноліткам командувати собою. Слід навчитися відстоювати свою точку зору.
 





Висновок: Друзі завжди впливають один на одного. Здебільшого цей вплив позитивний, та іноді друзі підмовляють на погані вчинки. Не можна дозволяти одноліткам командувати собою. Слід навчитися відстоювати свою точку зору.


28 листопада у 4-А класі пройшло тренінгові заняття  «Самооцінка і поведінка людини». На уроці проаналізували, як формується самооцінка, як вона впливає на поведінку людини; навчилися розрізняти впевненість і самовпевненість. Цікаво пройшла вправа «Знайомство». Учні по черзі назвали своє ім’я і говорили, що їм робити легко, а що складно. 
 

На етапі рефлексії учні по черзі продовжували фразу: «Я нещодавно навчився….»  У відповідь усі разом промовляли: «Ти — молодець!» і піднімали  вгору великий палець. Читаючи характеристику дітей учні визначали самооцінку кожної дитини прийшли до висновків:  самооцінка впливає на те, що ми робимо і як ми це робимо,  ніколи не робіть висновків про відсутність у вас  здібностей до якогось шкільного  предмета чи заняття після однієї або декількох невдалих спроб,  якщо в тебе щось не виходить, не здавайся!

     

Наприкінці заняття учні:
         - називали  види самооцінки (завищена, занижена і реалістична);
        -  пояснювали, що впливає на самооцінку, як ставитися до справедливої та несправедливої критики;
         - розповідали, як самооцінка впливає на поведінку людини;
        навчилися розпізнавати пасивну, агресивну і впевнену (гідну) поведінку;
        -  пояснювали  різницю між впевненістю і самовпевненістю.
 



13 грудня у 4-А класі було проведене тренінгові заняття з теми «Шануй себе та інших».
Результати навчання
Наприкінці заняття учні:
·        пояснювали, що означають поняття «повага» та «самоповага»;
·        називали  приклади короткострокових і довгострокових цілей;
·        демонстрували  уміння ставити короткострокові цілі і розробляти план досягнення мети.
Під час роботи в групах («Мозковий штурм»  учні дійшли до висновку: «Самоповага — це повага до самого себе. Самоповага виникає тоді, коли ти робиш добрі справи, дбаєш не лише про себе, а й про інших». Учні навчилися (пояснювати, які бувають цілі, як ставити правильні цілі)
























Під час гри «Руханка» учням була надана можливість відпочити і продемонструвати одну зі своїх цілей.


Комментариев нет:

Отправить комментарий